helt slut

kom precis hem från ännu ett shopping center (samma som vi var på igår) och låt mig säga jag har smakat en bit av himmel. Ja det är sant en av dom godaste glassarna jag har smakat kommer från en affär som heter Dilly bar och låt mig säga deras vanilj i glassen den saknar ord.

Okey här i Filippinerna är kl i alla fall tio på kvällen och nu börjar alla myggen komma fram. Oj ni kanske skulle vilja veta varför jag var på ett shopping center
Jo det är för att min mamma fyller år imorron och issa,marvis och hans flickvän och jag gick och letade efter den perfekta presenten och låt mig säga att det är en skit bra present och omslaget på presenten är helt underbar. Ska ta bilder imorron för mamma vet inte att vi har köpt något till henne.
skriver mer imorron.

Kommentarer
Postat av: G A N J A N A

svar: haha ja men det är inte på alla balkonger så hoppas din pappa har tur :P

2009-07-14 @ 18:44:38
URL: http://ganjanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0