Helt underbart

Gud vad vacker ett land kan vara. Filippinerna är ett av de vackraste länderna jag har sätt och det är ett land som är ett måste att åka till någon gång i livet. Vet ni vad, jag har ett nytt mål i mitt liv. Det är att efter att jag har tagit studenten så ska jag och kanske Nattis (har inte frågat henne än!) åka till Filippinerna helt själva. Tänk vilket äventyr det skulle bli.

Nu sitter jag i alla fall hemma hos en av mina kusiners hem och ett av hennes barn som bara är fem år sitter bredvid mig och spelar svampbob, hehe.
Hennes andra barn är ett år tror jag och hon är hur söt som helst och det bästa är att jag tror att hon gillar mig BÄST!! Eller försäg jag vet inte hon kanske bara gillar att titta på mig när jag gör grimarser.

Ni får i alla fall eller vänta lite en sak vill jag säga. Där att jag saknar min mobil skit mycket. Jag undrar om jag har fått några missade samtal eller meddelanden. Ja nu fick jag en liten ide. Okey alla som läser det här skicka ett litet meddelande till min mobil så får jag se hur många jag får när jag kommer tillbaka. Smsa bara till 0761687648

Ni får i alla fall ha en bra sommar och vi får se när jag bloggar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0