Men vad jobbigt det kan vara

Ja just for att jag sager det ar for att jag sitter just nu pa ett internet cafe och har finns det inga a a o om ni fattar. Men  jag ska anda gora ett inlagg for er.
Bade min mamma och min lillasyster har en egen data har och alla vi tycker att det ar jobbigt utan alla bokstaver. Men min kusin som ar 27 ar han tycker det bara skulle vara konstigt med dom bokstaverna. hahaha nog om det nu.

Sjalv har jag i alla fall shoppat som en galning men jag har lite svart att hitta ett par byxor fl\or alla ar for korta for mig men jag har i alla fall hittat ett par.

Och just det jag har ocksa hort att Michel Jackson har dott. Gud vad hemskt. Han ar ju liksom jordens pop ikon. Fran borjan nar min kusin sa det trodde jag det inte men sen sa fick jag reda att det var sant.
Let Michel Jackson rest in peace <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0