could it be?


Här i Filippinerna har jag sätt en av världens minsta glassar (som bara är 3-4 cm) Ja jag vet det låter as konstigt men det är sant. Men om man köper en av dom glassarna så får juh man en hel bunt av dom.


Jaja nog om glass nu. Det gör mig lite små hungrig. Här i Filippinerna så är kl 10 medans i Sverige är kl bara fyra på morgonen. Hehe man kan juh liksom säga att jag är i framtiden. (ne jag bara skojar.)


Idag händer i alla fall inte något speciellt. Men på fredag ska jag,issa,mamma,marvin,marvis + hans flickvän dra till en strand och bo där i en vecka så då kommer flera bilder läggas in. Nu får vi juh bara be att dom har täckning där.
Här kommer i alla fall en bild på glassarna jag menar. Men dom ser juh mindre ut i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0