om ni bara visste...

hur mycket jag har shoppat för bara 500 kr vilket här är 3000 pesos :)
dessutom så har jag köpt Jonas Brothers nya skiva Lines, vines and trying times för inte ens hundra kr. Plus så har jag också köpt Demi Lovatos skiva men det som är lite mindre bra är att jag har precis fått veta att hon kommer släppa en ny skiva den 26 juli, bläbläblä nu när jag äntligen har köpt hennes debut album. Jaja vad ska man säga? Bästa lycka nästa gång?

Okey, kanske ska berätta vad jag har gjort idag istället. Jo som jag sa så skulle jag bara vara hemma idag. Men sen så ändrades det och vi drog till en galleria och träffade mammas kompis som både bor i bagis och som också är från Filippinerna. Just att jag säger det är för att hon tog med våran ipod som vi glömde ta med. Så nu kan jag äntligen lägga ner Jonas Brothers och Demi Lovatos alla låtar. Jippey!!

Liten fråga till er:
Har ni någongång glömt något när ni är på semester? och vad i så fall??

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej, hur gör du skriv stilen där nere? försökt att skriva,, heh

2009-07-13 @ 16:57:05
Postat av: Lowebug

Jag fick med Jonas Brothers LVTT skivan igår! :) Blev superglad =)

2009-07-14 @ 10:22:42
URL: http://www.lowebug.blogspot.com
Postat av: Lowebug

LVATT * råkade skriva LVTT

2009-07-14 @ 10:38:40
URL: http://www.lowebug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0