nemen tjena

Ja nu är jag på en resturang för det är bara här vi kan få internet och på andra ställen som man får tak över huvudet. Men jag försökte igår att gå på ett internet cafe som kostade 20 pesos för en timme. Om du vill veta hur mycket det kostar är det bara att dela det med 6.
Här har det regnat för det mesta vilket är skit skönt för då är det inte så vart. Dessutom har jag lärt mig att spela både shack eller hur det nu stavas och gitarr. Min kusin lärde mig och hennes pojkvän. Kommer sakna alla här sen när jag reser hem till sverige. Men det blir roligt att träffa alla sen.

Men nu ska jag sluta skriva för den här gången och jag ska försöka gå in på internet cafeet igen fast inte när det har regnat för då blir det dålig signal.
see yhaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0