now I'm back

Eller kanske inte för jag är just nu i Filippinerna på ett litet mysigt cafe som heter Starbucks. Låt mig säga att här är det så hilma varmt från kl 10 till 16 men jag har på sätt och vis vant mig med värmen.

Jag kanske ska berätta vad jag har gjort jag har hälsat på mina släktingar och i fredags så var vi på ett bad ställe med våra kusiner och vi sov där. Alla tjejer fick dela på två sängar som satt ihop men vi klarade oss.
Dessutom så har vi shoppat och våra kusiner bor precis mitt imot oss. Vilket är bra för dom har en hund som heter Poochie. Vi får ibland gå ut med den. Måste skynda mig för vi ska snart dra vidare hem fast där kan jag inte skriva för vi har nästan ingen signal där ifrån för det är uppe i berget. Så jag kommer bara skriva lite då och då. Men vi ska försöka att fixa internet där. Här kommer i alla fall lite bilder.


Några av mina kusiner. Har många flera.


Loreland här badade vi fast tyvärr har jag inga bilder från poolen.


Solnedgången från Loreland.


Poochie våran kusins hund.

Kommentarer
Postat av: Natt!s

Gud, vad roligt. 'OCH du lever! :D haha, hoppas du har det bra i alla fall!!

2009-06-15 @ 11:43:19
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0