25 september

Idag så har min dag varit väldigt väldigt lång men en av dom roligaste också. Allt började med ett so prov (vilket inte alltid är så roligt) men det var hur easy som helst i alla fall och sen "slutade" dagen med att jag gick hem till Nattis!! :)

Jag ska ju som sagt sova över hos henne idag tills imorron och vi har skrattat som bara den kan jag säga och för en stund grat vi och var alldeles skräckslagna av en film, hehe.
Jag kan säga kommer aldrig glöma du vet vem Nattis :P
Här kommer i alla fall lite bilder!!






Kommentarer
Postat av: Lowebug

Uch, hatar prov : D

Speciellt i SO som vi ska ha på måndag, om ekonomi -.-

2009-09-26 @ 11:52:10
URL: http://www.lowebug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0